امسال پروژه جدیدی در رشت کلید نمی‌خورد
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری رشت:
امسال پروژه جدیدی در رشت کلید نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون توسعه و عمران شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت: سیاست‌های شورای شهر رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این شهر است و قرار نیست در سال جاری پروژه جدید استارت بخورد.

خبرگزاری فارس: امسال پروژه جدیدی در رشت کلید نمی‌خورد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، موسی ناصح ظهر امروز در جمع خبرنگاران تجهیز مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر را مهم دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

وی، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها بیان داشت: خبرنگاران به معنای تمام تاریخ و آنچه که از گذشتگان به ما رسیده و نیز کاتبان دوران هستند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، داشتن تعهد خبرنگاری را جزو رسالت مهم نامید و تصریح کرد: رسانه‌ها مسئولان را در امر اجرایی کمک و خدمات‌رسانی کمک کرده و ما را در اجرای امور عمرانی و شهرسازی همراهی کنند.

وی، با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها قبل از سال جدید تعیین می‌شود، افزود: سیاست‌های شورای شهر رشت اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این شهر است و قرار نیست در سال جاری پروژه جدید استارت بخورد.

ناصح، با اشاره به اینکه سال 91 سال اتمام پروژه‌های نیمه تمام در رشت است، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌های نیمه تمام پل کابلی میدان مصلای رشت است که باید امسال به اتمام برسد.

وی، با بیان اینکه کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت در سال گذشته 40 جلسه برگزار کرد، یادآور شد: در این جلسات 57 مصوبه به تصویب رسید که در راستای تکمیل پروژه‌های سال‌های ماقبل بود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، پیگیری مصوبات این شورا را مهم دانست و تصریح کرد: با توجه به بودجه‌ای که پیش‌بینی شده اگر بتوانیم در سال جدید آنها را به اتمام برسانیم کاری مهم صورت می‌گیرد.

وی، افزود: امیدواریم با وجود تمام مشکلات اقتصادی در سال جاری روند عمرانی و اجرایی را به خوبی پیگیری کنیم و کارهای نیمه تمام را به پایان برسانیم.

ناصح، آسفالت رشت را نامرغوب نامید و اذعان داشت: در استان تولید مصالح با کیفیت ضعیف است و ماندگاری مصالح در بسترهای زیرساختی پاسخگو نیست و باید در این زمینه تجدید نظر شود.





:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: